Home

Miejski Zarząd Dróg w Zabrzu

bip-logoJesteśmy jednostką budżetowa miasta Zabrze, łączącą obowiązki zarządcy dróg i monitorowania ruchem drogowym. MZD mieści się przy ul. Kasprowicza 8 w Zabrzu. Najważniejszymi zadaniami MZD są w szczególności działania związane z prawidłowym funkcjonowaniem infrastruktury drogowej obejmujących swoim zakresem Miasto Zabrze.

 

Co i jak załatwić

co-jak-zalatwic

Nie wiesz w jaki sposób możesz załatwić sprawy w naszej jednostce? Niniejszy poradnik przybliży Ci drogę postępowania w sprawach takich jak: lokalizacja w pasie drogowym urządzeń obcych, zajęcie pasa drogowego, opiniowanie projektów organizacji ruchu drogowego czy też spraw związanych z odszkodowaniami.

Akcja zima

akcja-zima

Zimowe utrzymanie dróg polega na dokonywaniu wszelkich czynności zmierzających oraz powodujących utrzymanie zimowe dróg zgodnie z ich przeznaczeniem, celem zapewnienia całodobowej likwidacji wszelkich przeszkód w tym śliskości zimowej na drogach.

Zgłoś awarię

zglos-awarie

MZD przyjmuje zgłoszenia dotyczące nieprawidłowości i zdarzeń występujących w pasie drogowym dróg publicznych. Zgłoszenia są niezwłocznie przekazywane inspektorom MZD realizującym powyższe zadania lub wykonawcom prac, z którymi tut. Zarząd ma zawarte umowy na realizację przedmiotowych zadań.

 Razem:39 633 665,00

ZADANIA BIEŻĄCE
Numer ZadaniaNazwa zadaniaPlan
MZDIII/01/20 BIEŻĄCE UTRZYMANIE DRÓG 3 664 394,00
MZDIII/02/20 REMONTY DRÓG 2 000,00
MZDIII/03/20 UTRZYMANIE I REMONTY BARIER I EKRANÓW AKUSTYCZNYCH 148 874,00
MZDIII/04/20 USUWANIE GRAFITTI 1 000,00
MZDIII/05/20 BIEŻĄCE UTRZYMANIE OBIEKTÓW INŻYNIERSKICH 1 000,00
MZDIII/06/20 REMONTY OBIEKTÓW INŻYNIERSKICH 110 000,00
MZDIII/07/20 LETNIE UTRZYMANIE DRÓG 389 799,00
MZDIII/08/20 ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG 1 962 650,00
MZDIII/09/20 LETNIE I ZIMOWE UTRZYMANIE CHODNIKÓW ORAZ ZIELENI W PASIE DROGOWYM 1 448 730,00
MZDIII/10/20 WYCINKA DRZEW I NASADZENIA ZASTĘPCZE 100 000,00
MZDIII/11/20 UTRZYMANIE INFRASTRUKTURY TOWARZYSZĄCECEJ, PRACE PORZĄDKOWE (WIATY, PRZYSTANKI I INTERWENCYJNE) 1 110 000,00
MZDIII/12/20 UTRZYMANIE KANALIZACJI DESZCZOWEJ 1 377 773,00
MZDIII/13/20 POZWOLENIA WODNO-PRAWNE I OPŁATY ZA KORZYSTANIE Z WÓD 1 070 515,00
MZDIII/14/20 UTRZYMANIE ROWÓW ODWADNIAJĄCYCH Z WYLOTAMI 50 000,00
MZDIII/15/20 PROGRAM NAPRAWCZY WYLOTÓW KANALIZACYJNYCH KANALIZACJI DESZCZOWEJ 57 165,00
MZDIII/16/20 INWENTARYZACJA PASÓW DROGOWYCH 1 000,00
MZDIII/17/20 BIEŻĄCE UTRZYMANIE POBOCZY DROGOWYCH 1 000,00
MZDIII/18/20 BIEŻĄCE UTRZYMANIE SZLAKÓW ROWEROWYCH 1 000,00
MZDIII/19/20 ŚLĄSKA KARTA USŁUG PUBLICZNYCH 5 549,00
MZDIII/20/20 ZABEZPIECZENIE IMPREZ MIEJSKICH W OBRĘBIE PASA DROGOWEGO 1 000,00
MZDIII/21/20 UTRZYMANIE OPROGRAMOWANIA, SIECI I SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO 40 004,00
MZDIII/22/20 UTRZYMANIE ZABRZAŃSKIEJ SZEROKOPASMOWEJ SIECI BEZPRZEWODOWEJ I ŚWIATŁOWODOWEJ 245 726,00
MZDIII/23/20 BIEŻĄCA OBSŁUGA JEDNOSTKI - MIEJSKI ZARZĄD DRÓG I INFRASTRUKTURY INFORMATYCZNEJ 3 610 932,00
MZDIII/24/20 ZAPEWNIENIE BEZPIECZEŃSTWA DANYCH OSOBOWYCH 30 000,00
MZDIII/25/20 UTRZYMANIE OBIEKTU - BUDYNKU I PLACU SIEDZIBY MZDIII 55 637,00
MZDIII/26/20 GOSPODAROWANIE MATERIAŁAMI BRUKOWYMI 1 600,00
MZDIII/27/20 UTRZYMANIE PARKINGU STRZEŻONEGO 149 500,00
MZDIII/28/20 UTRZYMANIE STREFY PŁATNEGO PARKOWANIA NIESTRZEŻONEGO W ZABRZU 24 436,00
MZDIII/29/20 UBEZPIECZENIE MIENIA 66 396,00
MZDIII/30/20 ROWER MIEJSKI 272 320,00
  Razem: 16 000 000,00
     
ZADANIA INWESTYCYJNE
Numer ZadaniaNazwa zadaniaPlan
WI/MZDIII/09/18 BUDOWA I PRZEBUDOWA SYSTEMU DRÓG NA TERENIE MIASTA ZABRZE 7 138 727,00
WI/MZDIII/10/18 PRZEBUDOWA ULICY PIŁSUDSKIEGO 15 000 000,00
WI/MZDIII/11/18 UZBROJENIE TERENÓW POD BUDOWNICTWO MIESZKANIOWE 14 710 000,00
WI/MZDIII/36/19 PRZEBUDOWA OBIEKTÓW INŻYNIERSKICH NA TERENIE MIASTA ZABRZE - OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ 205 273,00
WI/MZDIII/68/19 PRZEBUDOWA ULICY BYTOMSKIEJ W REJONIE POTOKU JULKA W CELU POPRAWY BEZPIECZEŃSTWA W RUCHU DROGOWYM 56 000,00
WI/MZDIII/30/20 BUDOWA DOŚWIETLENIA PRZEJŚCIA DLA PIESZYCH W CIĄGU ULICY 3-GO MAJA, LUTRA, PADLEWSKIEGO, FRORIANA, BOHATERÓW WARSZAWSKICH,SĄDOWEJ 200 000,00
WI/MZDIII/11/17 ZBP 2017 ZBP 2017 MODERNIZACJA CHODNIKÓW, WYTYCZANIE ŚCIEŻEK ROWEROWYCH ORAZ MONTAŻ ŁAWEK, KOSZY NA ŚMIECI ORAZ KOSZY NA PSIE ODCHODY NA OSIEDLU KOTARBIŃSKIEGO 601 416,00
WI/MZDIII/43/18 ZBP 2018 SPORTOSTRADA ZABRZAŃSKA 377 554,00
WI/MZDIII/44/18 ZBP 2018 ZABRZAŃSKIE TRASY ROWEROWE, ŁĄCZYMY PÓŁNOC Z POŁUDNIEM, ETAP I 397 558,00
WI/MZDIII/45/18 ZBP 2018 ZAGOSPODAROWANIE TERENU POMIEDZY ULICAMI BANACHEWICZA, GALILEUSZA ORAZ GAGARINA (MIEJSCA POSTOJOWE ORAZ CHODNIK WRAZ Z OŚWIETLENIEM 224 235,00
WI/MZDIII/02/19 ZBP 2019 DROGA BISKUPICE - ZABORZE 182 385,00
WI/MZDIII/09/19 ZBP 2019 BUDOWA MIEJSC POSTOJOWYCH ORAZ BRUKOWANIE CHODNIKÓW 130 775,00
WI/MZDIII/12/19 ZBP 2019 BUDOWA MIEJSC POSTOJOWYCH NA OSIEDLU KOTARBIŃSKIEGO 87 542,00
WI/MZDIII/19/20 ZBP 2020 BUDOWA MIEJSC POSTOJOWYCH NA ULICY FRANCISZKAŃSKIEJ. ETAP I 172 200,00
WI/MZDIII/39/20 ZBP 2020 BUDOWA MIEJSC POSTOJOWYCH NA OS. KOPERNIKA 150 000,00
   
  PLAN RAZEM 55 633 665,00
     
       
DOCHODY
Numer ZadaniaNazwa zadaniaPlan
MZDIII/01/18D DOCHODY WŁASNE 1 920 400,00
  Razem: 1 920 400,00

Zobacz również:

ZADANIA BIEŻĄCE
Numer ZadaniaNazwa zadaniaPlan
MZDIII/01/18 UTRZYMANIE DRÓG 4 580 030,00
MZDIII/02/18 UTRZYMANIE CZYSTOŚCI NA DROGACH 2 676 587,00
MZDIII/03/18 UTRZYMANIE KANALIZACJI DESZCZOWEJ 1 575 163,00
MZDIII/04/18 UTRZYMANIE ZIELENI W PASIE DROGOWYM 1 558 837,00
MZDIII/05/18 UTRZYMANIE STREFY PŁATNEGO PARKOWANIA NIESTRZEŻONEGO W ZABRZU 2 500,00
MZDIII/06/18 ŚLĄSKA KARTA USŁUG PUBLICZNYCH 11 500,00
MZDIII/07/18 UTRZYMANIE JEDNOSTKI MIEJSKI ZARZĄD DRÓG I INFRASTRUKTURY INFORMATYCZNEJ 2 813 329,00
MZDIII/08/18 UTRZYMANIE ZABRZAŃSKIEJ SZEROKOPASMOWEJ SIECI BEZPRZEWODOWEJ I ŚWIATŁOWODOWEJ 284 554,00
MZDIII/09/18 UTRZYMANIE OPROGRAMOWANIA, SIECI I SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO 35 000,00
MZDIII/10/18 GOSPODAROWANIE MATERIAŁAMI BRUKOWYMI 2 500,00
MZDIII/11/18 UTRZYMANIE PARKINGU STRZEŻONEGO 150 000,00
MZDIII/12/18 UTRZYMANIE ROWÓW ODWADNIAJACYCH Z WYLOTAMI 60 000,00
MZDIII/13/18 REMONTY OBIEKTÓW INŻYNIERSKICH 50 000,00
MZDIII/14/18 PROGRAM NAPRAWCZY DLA WYLOTÓW KANALIZACYJNYCH 50 000,00
MZDIII/15/18 POZWOLENIA WODNO-PRAWNE 50 000,00
MZDIII/16/18 USUWANIE GRAFITTI 50 000,00
MZDIII/17/18 UTRZYMANIE BARIER I EKRANÓW AKUSTYCZNYCH 50 000,00
  Razem: 14 000 000,00
     
ZADANIA INWESTYCYJNE
Numer ZadaniaNazwa zadaniaPlan
WI/MZDIII/10/18 PRZEBUDOWA ULICY PIŁSUDSKIEGO W ZABRZU 9 000 000,00
WI/MZDIII/11/18 UZBROJENIE TERENÓW POD BUDOWNICTWO MIESZKANIOWE 1 000 000,00
WI/MZDIII/08/18 BUDOWA I PRZEBUDOWA SYSTEMU DRÓG NA TERENIE MIASTA ZABRZE 5 590 213,00
WI/MZDIII/32/17 GOSPODAROWANIE WODAMI OPADOWYMI NA TERENIE MIASTA ZABRZE - PRZEBUDOWA ZARUROWANEGO ODCINKA ROWU GUIDO WRAZ RETENCJONOWANIEM I WYKORZYSTANIEM WÓD OPADOWYCH W ZLEWNI DESZCZOWEJ z19 4 498 450,00
WI/MZDIII/11/17 ZBP ZBP 2017 MODERNIZACJA CHODNIKÓW, WYTYCZANIE ŚCIEŻEK ROWEROWYCH ORAZ MONTAŻ ŁAWEK, KOSZY NA ŚMIECI ORAZ KOSZY NA PSIE ODCHODY NA OSIEDLU KOTARBIŃSKIEGO 489 941,00
WI/MZDIII/06/17 DOKUMENTACJA PROJEKTOWA DROGI PUBLICZNEJ - ROZBUDOWA UL. HANDLOWEJ 150 000,00
  Razem: 20 728 604,00
     
     
  PLAN RAZEM 34 728 604,00

Zobacz również:

Polityka prywatności serwisu

1. Informacje ogólne.

    1. Operatorem Serwisu jest Miejski Zarząd Dróg i Infrastruktury Informatycznej w Zabrzu
    2. Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu w następujący sposób:
      1. Poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacje.
      2. Poprzez zapisywanie w urządzeniach końcowych pliki cookie (tzw. "ciasteczka").
      3. Poprzez gromadzenie logów serwera www przez operatora hostingowego

2. Informacje w formularzach.

    1. Serwis zbiera informacje podane dobrowolnie przez użytkownika.
    2. Serwis może zapisać ponadto informacje o parametrach połączenia (oznaczenie czasu, adres IP)
    3. Dane w formularzu nie są udostępniane podmiotom trzecim inaczej, niż za zgodą użytkownika.
    4. Dane podane w formularzu mogą stanowić zbiór potencjalnych klientów, zarejestrowany przez Operatora Serwisu w rejestrze prowadzonym przez Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych.
    5. Dane podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza, np w celu dokonania procesu obsługi zgłoszenia serwisowego lub kontaktu handlowego.
    6. Dane podane w formularzach mogą być przekazane podmiotom technicznie realizującym niektóre usługi – w szczególności dotyczy to przekazywania informacji o posiadaczu rejestrowanej domeny do podmiotów będących operatorami domen internetowych (przede wszystkim Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa j.b.r – NASK), serwisów obsługujących płatności lub też innych podmiotów, z którymi Operator Serwisu w tym zakresie współpracuje.

3. Informacja o plikach cookies.

    1. Serwis korzysta z plików cookies.
    2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
    3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
    4. Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:
      1. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
      2. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
      3. określania profilu użytkownika w celu wyświetlania mu dopasowanych materiałów w sieciach reklamowych, w szczególności sieci Google.
    5. W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
    6. Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.
    7. Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
    8. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
    9. Zalecamy przeczytanie polityki ochrony prywatności tych firm, aby poznać zasady korzystania z plików cookie wykorzystywane w statystykach: Polityka ochrony prywatności Google Analytics
    10. Pliki cookie mogą być wykorzystane przez sieci reklamowe, w szczególności sieć Google, do wyświetlenia reklam dopasowanych do sposobu, w jaki użytkownik korzysta z Serwisu. W tym celu mogą zachować informację o ścieżce nawigacji użytkownika lub czasie pozostawania na danej stronie.
    11. W zakresie informacji o preferencjach użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences/

4. Logi serwera.

    1. Informacje o niektórych zachowaniach użytkowników podlegają logowaniu w warstwie serwerowej. Dane te są wykorzystywane wyłącznie w celu administrowania serwisem oraz w celu zapewnienia jak najbardziej sprawnej obsługi świadczonych usług hostingowych.
    2. Przeglądane zasoby identyfikowane są poprzez adresy URL. Ponadto zapisowi mogą podlegać:
      1. czas nadejścia zapytania,
      2. czas wysłania odpowiedzi,
      3. nazwę stacji klienta – identyfikacja realizowana przez protokół HTTP,
      4. informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP,
      5. adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (referer link) – w przypadku gdy przejście do Serwisu nastąpiło przez odnośnik,
      6. informacje o przeglądarce użytkownika,
      7. Informacje o adresie IP.
    3. Dane powyższe nie są kojarzone z konkretnymi osobami przeglądającymi strony.
    4. Dane powyższe są wykorzystywane jedynie dla celów administrowania serwerem.

5. Udostępnienie danych.

    1. Dane podlegają udostępnieniu podmiotom zewnętrznym wyłącznie w granicach prawnie dozwolonych.
    2. Dane umożliwiające identyfikację osoby fizycznej są udostępniane wyłączenie za zgodą tej osoby.
    3. Operator może mieć obowiązek udzielania informacji zebranych przez Serwis upoważnionym organom na podstawie zgodnych z prawem żądań w zakresie wynikającym z żądania.

6. Zarządzanie plikami cookies – jak w praktyce wyrażać i cofać zgodę?

    1. Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www
    2. W celu zarządzania ustawieniami cookies wybierz z listy poniżej przeglądarkę internetową/ system i postępuj zgodnie z instrukcjami:
      1. Internet Explorer
      2. Chrome
      3. Safari
      4. Firefox
      5. Opera
      6. Android
      7. Safari (iOS)
      8. Windows Phone
      9. Blackberry

 

  1. Zakup kostki – jaki materiał posiadamy w jakiej cenie?

    Miejski Zarząd Dróg na swoim składowisku posiada następujące materiały:

    • Kostka granitowa (mała) – o rozm. 9x11;
    • Kostka granitowa (duża) – o rozm. 15x17;
    • Krawężnik granitowy;

    Zgodnie z załącznikiem nr 1 do w/w Zarządzenia:

    • Materiały pozyskane w wyniku rozbiórek nawierzchni drogowych na terenie Miasta Zabrze w pierwszej kolejności wykorzystywane będą na potrzeby własne Miasta Zabrze i jego jednostek organizacyjnych prowadzonych w formie jednostek budżetowych. Pozostałą cześć przeznaczyć na sprzedaż.
    • Podstawą ustalenia ceny sprzedaży materiałów pochodzących z odzysku jest iloczyn wagi danego materiału i ceny materiału określonej w publikacjach Sekocenbud za kwartał poprzedzający datę sprzedaży. Do ustalonych cen należy doliczyć podatek VAT według obowiązujących stawek.
    • Pozostałą nadwyżkę materiałów odzyskanych w wyniku rozbiórek nawierzchni drogowych na terenie Miasta Zabrze sprzedawać wg następujących zasad:
      1. Miejskim Jednostkom Organizacyjnym (za wyjątkiem jednostek prowadzonych w formie jednostek budżetowych) stosując upust 80% od ceny materiału określonej w publikacji Sekocenbud za kwartał poprzedzający datę sprzedaży;
      2. Podmiotom zewnętrznym (tj. wszystkim podmiotom za wyjątkiem Miasta Zabrze i jego jednostek organizacyjnych) stosując upust 50% od ceny materiału określonej w publikacji Sekocenbud za kwartał poprzedzający datę sprzedaży.
    • O pierwszeństwie nabycia materiałów odzyskanych w wyniku rozbiórek nawierzchni drogowych na terenie Miasta Zabrze decyduje kolejność wpływu wniosków.
  2. Jakie firmy wykonują prace w pasie drogowym?

    Firmy wykonujące prace w pasie drogowym dróg publicznych, których zarządcą jest Prezydent Miasta Zabrze są każdorazowo wyłaniane w drodze publicznego, otwartego i konkurencyjnego przetargu – na podstawie przepisów Prawo zamówień publicznych. Informację o Wykonawcach z którymi Miasto Zabrze-MZD ma zawarte umowy na wykonywanie usług można uzyskać pod numerem telefonu: (32) 27-76-888.

  3. Jak można ubiegać się o wycinkę drzew i jak długo to może trwać?

    Pismo o wycinkę drzewa, które rośnie w pasie drogowym drogi publicznej należy złożyć do biura podawczego (pok. nr 7) Miejskiego Zarządu Dróg (ul. Kasprowicza 8, 41-803 Zabrze) lub przesłać pocztą. MZD po wizji w terenie w trakcie której sprawdzany jest stan zdrowotny drzewa, podejmuje stosowną decyzję. W przypadku uznania, że drzewo kwalifikuje się do wycinki, kompletowana jest dokumentacja niezbędna do uzyskania wymaganej decyzji, po czym jest ona składana w Wydziale Ekologii Urzędu Miejskiego w Zabrzu. UM w Zabrzu z kolei przesyła akta sprawy do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Katowicach celem wyznaczenia innego organu, który wyda rozstrzygnięcie w przedmiotowej sprawie. Wyznaczony - zgodnie z postanowieniem SKO - organ przeprowadzi wymagane przepisami prawa postepowanie wyjaśniające i wyda decyzję. Gdy wydana decyzja się uprawomocni, tut. Zarząd może wówczas przystąpić do wycinki drzewa. Usługę wycinki drzewa zleca się Wykonawcy, z którym Miasto Zabrze – MZD ma podpisaną umowę na konserwację zieleni. Fizyczna wycinka drzewa jest także uzależniona od środków finansowych, które zostały przyznane w ramach planu finansowego MZD. Procedura związana z wycinką drzewa zajmuje mniej więcej od 2 do 4 miesiący.

  4. Jak długo trzeba czekać na odpowiedź lub wydanie decyzji?

    Załatwienie sprawy powinno nastąpić nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowanej - nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania (złożenie pisma) – dotyczy do spraw do których mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego.

Kontakt

Miejski Zarząd Dróg

 

ul. Kasprowicza 8, 41-803 Zabrze
Tel.: +48 32 27-76-800

Faks: +48 32 27-76-801
NIP: 648-27-63-744
Regon: 242783530
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Adres do e-Doręczeń: AE:PL-26339-40242-UIJFB-18

 

www.mzd.miastozabrze.pl

Nr konta

ING Bank Śląski S.A.

24 1050 1230 1000 0023 5943 9003

 

Godziny pracy: poniedziałek-piątek 7:30-15:30

 

 

Mapa utrudnień